Velký luxusní sedan nebo kupé, vyráběné u karosárny Karmann, vznikaly od roku 1964 do roku 1977. Nahradil typ Kapitän a pak jej vystřídal model Senator. Ovšem s těmi jmény je to problematické, protože jména Kapitän a Admiral byly vždy určeny pro ty nejluxusnější rüsselsheimské vozy od třicátých let. V roce 1964 se na trh dostaly tyto modely s označením A. Navíc k nim přibyl model Diplomat, který z této trojice, označené zkratkou KAD, byl ten vůbec nejluxusnější. Karoserie byly stejné, jen pod kapotou byly různé motory a v interiéru různá výbava. Modely A se vyráběly do roku 1968. Mohly být poháněny buď řadovými šestiválci nebo vidlicovými osmiválci small-block od značky Chevrolet, Základem byl menší 283 o objemu 4,6 litru, který prošel naším testem. Nad ním byl v nabídce ještě vrcholný 327 5.4. V modelu Diplomat byly ovšem k dispozici pouze zmíněné vidlicové osmiválce. Než ovšem začnete jásat nad jednotkou ze sportovní Corvette, dodávám, že v autě byl vždy dvourychlostní automat.